kolmapäev, mai 02, 2007

Aurora:

Õigupoolest peaksin ma olema kinni lukustatud , kuni ma olen mainstream-ajakirjale kaks lubatud pikemat suhtelugu (!) ära kirjutanud. Tüütu on ja ma ei leia v inimesi , kes oleksid nõus kommenteerima järgmisi teemasid:
1. vastutus suhetes mööduvatel, st muutuvatel aegadel (3 tk)
2. naised või mehed, kes ei tahagi lapsi (min 3, üks olemas, tunnustatud skulptor ja väga hea välimusega naine, vanus 65 +), soovitavalt eri vanuseklassides.
Samas --aktiva poole pealt , juba olen kirjutanud valmis artikli Marju Mutsust hobuseajakirjale (!!!).
Ja EKL esitas mu riiklikule , presidendi poolt välja antavale noore kultuuritegelase preemiale. Au ja kuulsus, isegi kui oled ainult nominant. No igatahes kleit oleks mul olemas. Gaala jaoks. Muudes võiduks vajalikes atribuutides pole nii kindel.

2 kommentaari:

Y galerii ütles ...

Mis seos Mutsul hobustega oli?

Väidetavalt oli Mutsu kõige seksikam ANK.

rahu ta põrmule.

Aurora ütles ...

Kes väitis?
Aga Mutsu on ju välja andnud raamatu (tekst ja pildid temalt) pealkirjaga "Vappu ja valge hobune".