kolmapäev, mai 23, 2007

Märkmed 2

Aurora:

Lindistus on imeilus. Tasus käiku ära kahtlemata. A, kelle kaudu tehnikat sain, tutvustas oma nägemust sellest, mis oli minule osaks saanud vaimse frontaalrünnaku taga. Tema on muidugi väga new-age meets christianity meets something else- maailmavaatega, aga samas kõlas kõik võluvalt loogiliselt ja psühholoogiliselt põhjendatult. Umbes nagu füüsika algkursus. Mina ka ei tea. Mis on kõige taga.
Üks oluline kohtumine. Üks oluline telefonikõne. Seoses ühe järgmise Tähtsa Asjaga.
Koosolek mainstream-naisteajakirjas. Nad tahavad jätkuvalt oma kindlapiirilisi zhanrilugusid, keeldudes näiteks minu ettepanekust teha reportaazh V. biennaali avamisest. Kuhu olen akrediteeritud ajakirjanik, mis peaks tähendama priipääset avamistele, pressikonverentsidele jne , lisaks võin vabalt keskenduda "pealiskaudsematele" asjadele, nagu teeks kahtlemata Briti Vogue -- kostüümid, peod (kui neid on, vist on) jne, aga ajakirja peatoimetaja arvas, et keskmist Eesti Naist see ei huvita. Tuli teine toimetaja, kes arvas, et äkki ikka peaks seda võimalust (mina, nende kaasautor sellises kohas) ära kasutada, et kohe tuleb turule uus ajakiri MC ja nemad küll pühendavad sellistele asjadele leheruumi, aga peatoimetaja jäi vankumatuks. Tal on taju, mis meeldib Keskmisele Inimesele. Mina, mul on kahtlus, selliste loomadega eriti kokku ei puutu. Mitte halvas mõttes. Võib-olla siis, kui neid piitsutasin -- ametnikud, firmaomanikud, ärimehed, õppejõud, ehitajad. Tundusid igati OK, suhteliselt avatud ja mitte kitsa silmaringiga ja ma kahtlen, kas neid tasub niimoodi alahinnata. Või oli asi selles, et neil oli Fetish, mis neid ülejäänud ühiskonna suhtes marginaliseeris ja pani asju natuke laiemalt nägema. Sellised asjad (deviantne seksuaalne orientatsioon, krooniline haigus, silmatorkav iluviga, raske lapsepõlv, mingi sotsiaalne crash....) kipuvad olema kirgastava toimega.
Ja A on Prantsusmaalt tagasi. Tõi mulle kosmeetikat ja oli pikkadest õhtusöökidest väsinud.

Kommentaare ei ole: