kolmapäev, juuli 04, 2012

Neoistlik piknik

Facebooki sõnum sõbrannale Pariisis.

Käisin K korraldatud neoistlikul piknikul rahvusvahelise kunstiklassiku IK auks Patarei vanglas.
Ja pärast Kolme Lõvi baaris.
Olen suht täis.
Võtsin just hobuseannuse diasepaami sisse (K-lt saadud), et kaua magada.
Samal peol olid A ja T.
Teeskleme jätkuvalt, et ei näe teineteisele.
Eile jätsin ühele kodupeole minemata, kuna nad pidid seal olema, kusjuures nad ei jõudnud sinna. Täna lahkusid varsti. Usun, et neil on ka ebamugav. Väljakuulutatud NG perfokas jäi ära. Üldiselt vist pingutasin diasepaamiga üle. Pilt hakkas ees sõitma.
Head ööd.


Jätkub järgmisel hommikul.

Ah jaa. Eilsest neoistlikust piknikust meenub, et osalesin kahes perfokas täis peaga. Ei, kolmes. Kahes Monty Cantsini omas hoidsin vastavalt põlevat raamatut ning põlevat triikrauda, millest viimase viskasin maha. Ei tekkinud suuremat tulekahju õnneks. S tegi mingisugust järjekordset pulmamängu, kus ta jagas inimestele kaarte. Sain ärtu kuninganna ning poti üheksa. Purjus peaga tundus mulle, et see on kuidagi väga tähendusrikas. Helistasin sealsamast mulle eelmisel sügisel Polymeris tarokaarte pannud RK-le, et ta seletaks, mida see tähendab ning kui see toru ei võtnud, siis M-i kaardimoorist tädile. Käisin ta juures aastaid tagasi ning ta ütles, et võin tasuta ta käest telefoni teel konsultatsiooni saada vajaduse korral. Loobusin sellest, kui konkureerisin kuhugi ega saanud vastust. M-i tädi ütles, et vastus on negatiivne. Kindlalt negatiivne. Ja et otsustab tegelikult üks inimene. Ta kirjeldas seda inimest vägagi adekvaatselt ning kogu asi tundus äärmiselt loogiline. Paraku helistasin siis M-i tädile hommikul ja pärast telefonikõnet vaatasin meili. Vastus konkureerimisele oli tulnud juba paar tundi tagasi ja oli minu suhtes positiivne. Vandusin, et ei küsi enam kunagi kaardimoorilt nõu. Eile läks teisiti. M-i tädi ütles, et ärtu kuninganna ja poti üheksa koos tähendavad ärritust. Aga ta pani mulle veel kaarte ja ütles, et need näitavad mulle hetkel ühte meest vanuses 26-50 eluaastat, kes on seotud välismaareisidega. Ütleks nii, et sellele tingimusele vastab praktililiselt 100% mu meessoost tutvusringkonnast. Lisaks olid kaardid näidanud ühte vanemat abielupaari. Mul on üks tuttav soome kirjastajatest kuuekümnendates abielupaar, kes usuvad, et suudavad mu kunsti oma sõpradele maha müüma. Algaval nädalal peaksime kohtuma.

Aga selle kohapealt on sul küll õigus, et kui ei joo, siis midagi väga naljakat ei juhtu. Kaine peaga oleksid mind need perfokad ammu ära tüüdanud ja oleksin koju läinud. I K ajas mingit Roi Vaara stiilis asja, seisis punane kilekott peas ja pomises: I will start a neoist revolution. Siis kaasas teisi inimesi ja andis neile põlevaid asju kätte. Teisest kultuurist pärit inimestega on alati see häda ka, et nad ei suuda eestlaste purjusoleku astet hinnata. Mina näiteks olin mingi hetk vahuveinist, mehhiko õllest, punasest veinist ja R toodud Jack Danielist maani täis ja mulle põlevat triikrauda usaldada oli tegelikult ohtlik. Aga eile magasime vahepeal K-ga kõrvuti mingi teki peal sealsamas. Mõtlesin, et jumal tänatud, ma pole ainus, kes korralikult ei käitu. Ürituse korraldaja kustub ka ära. Aga kindlasti oli tal vabandus, et ta on väsinud või midagi taolist...
Enne magamajäämist üritasin korraks ka tüli norida, nimetades kahte hilisemat saabujat vanadeks aferistideks ja Viru ärikateks (mida nad ka on) ning seletades rahvusvahelisele klassikule  IK-le, et ta ei oska veenist verd võtta, kuni ta mainis, et tal on parameediku haridus.
Mingi hetk oli piknik läbi ja  enamus seltskonnast tahtis kuhugi jalgpalli vaatama minna, leides koha kellegi korteris Rataskaevu tänaval. Mina ja M ei läinud sinna ning jõime Topsi ees M ühte õlut. Tuli kõne E-llt, kes oli ka tulnud oma diplomaatidest sõbrannadega Patareisse, aga nad olid nii veendunud, et kell 14 alanud piknik on ammu läbi, et isegi ei helistanud mulle. Valvur oli neile lubanud, et vangla territoorium on lahti kl 21-ni. Samas avastasid nad end lukus vangla värava tagant, turvafirma pühapäeva. Mina helistasin S-le, kes kommenteeris, et ju siis on karmavõlg, kui vanglasse kinni jäid, aga andis L numbri. Helistasin siis L-le, keegi veel kuhugi, välja nad igal juhul said. Vangla väravas oli neile vastu tulnud ungarlanna jalgrattaga, kes otsis piknikku ja mainis, et on Polymerist.
Õhtu, nagu ülalpool mainitud, jätkus Kolme Lõvi baaris Kopli tänaval koos E, M ja esimese soome diplomaadist sõbrannaga, kes kohe endale sealt baarist mehe leidis.

Kommentaare ei ole: