reede, mai 28, 2010

Tao

Jumal on olemas -- norisin Facebookis õrnalt tüli ühe "sõbra" sõbraga, kes meie ühise "sõbra"/sõbra postitust kommenteeris. Norisin tüli* kurikuulsa pedofiiliga ning sain äkki aru, mis peaks olema mu valikaine olemuslik osa. Ainekaardi täitmine on olnud mu painaja mitu viimast päeva. Nii irooniline kui see pole -- väidetav pedofiil on mu värskeim muusa.





* Mina: "Ooo, J S! Ma arvasin, et ta on vanglas..."
Tema: "Sandra, kui Sa Lollidemaa meediast ja ajakirjandusest toitud, siis Sa ei saagi teisiti arvata :-) Tunnen kaasa!"
Mina: "Mul on ainult hea meel, kui mu süda nende poisikeste pärast rahulik võib olla."
Tema: "Sinu süda, vaene Sandra, on saasta täis. Aga kui Sa vaid teaksid, kui tublid mehed ma neist poisikestest olen kasvatanud. Ega see Sind ei rõõmustakski, sest Sulle on meeldinud saast. Ehk oled Sina olnud üks selle saasta õelaid kloppijaid? Igal juhul tunnen Sulle kaasa."
Mina: "Vabanda, J. Võin ma sulle privaatsõnumi saata või helistada äkki? Üks natuke pikem jutt/ettepanek."

Nagu mu tagasitõmbumisest näha on, tuli mul vahepeal idee. Üks viimase aja parimaid. Lisaks kaasasin ideesse juba tuttava sektiliidri. Ma olin oma ideest (ja olen siiamaani) nii vaimustuses, et ei suutnud end tagasi hoida ja rääkisin oma valikainest kõrval töötavale Brooklyni fotograafile. "Kas ma võiksin seda meest pildistada?", küsis tema. Üks telefonikõne minu poolt veel ja meil on kokkulepitud sektikoosoleku pildistamine. Nii. Ja nüüd helistas H mulle tagasi. "Kuule, kui ta on huvitatud, mul on üks ingliskeelne versioon oma raamatust ka." Ütlesin, et ameerika fotograaf on võimalusest vaimustunud ja kindlasti raamatust huvitatud.
Kuidas neis zenbudismi loengutes see lomabakas vanamees, endine luuraja rääkiski: tao. Mine vooluga kaasa. Do nothing and everything will be done. Ära tee midagi, kui oma valikaine pärast mures oled -- joo viina (kaks avamist eile õhtul, M etenduse aftekas ja T sünnipäev), otsusta, et täna millegi asjalikuga ei tegele, nori ajaviiteks (sest ootasin kunstioksjoniteemalist koosolekut)tüli riigi juhtiva pedofiiliga ning voila`!

Kommentaare ei ole: