reede, jaanuar 01, 2010

Uue aasta esimene päev

Uus aasta tuli Ramma külas, aga mul tekkis seal hallitusest astmahoog, nii et A oli sunnitud öösel ära sõitma minu pärast. M T kutsusin sinna aastavahetuspeole kaasa ning sõitsime niisiis Kehrasse ööseks M vanemate juurde. Läbi väga lumiste maastike ja mööda inimestest, kes olid uue aasta juba vastu võtnud ega teadnud, mida oma külade ja asulate tühjadel teedel nüüd edasi teha. Lisaks nägin öisel maanteel nii rebast kui jõuluvana...
Täna käisin Saue karjääris ujumas -- A vanadel sõpradel on selline traditsioon, iga aasta 1. jaanuar. Kopsudele mõjus hästi, aga muidu oli hullem kui kunagi varem, sest oli -10 ning veest välja tulles oli mul mulje, et ma ei tunne oma jalgu ning mu keha on mingist uuest, tuimast ja kõvast materjalist... Näiteks puust.
Praegu olen vanemate juures, loen Delfi naistefoorumist äärmiselt huvitavat diskussiooni mürgitamise teemal ning kõrvaltoas vaatavad mu vanemad ja A 2008.a. eesti filmi "Detsembrikuumus". Ausalt öeldes on mul kerge hirm, et saan talisuplusest kerge nohu. Mida ma ei taha mitte kellelegi tunnistada, loomulikult. Toores küüslauk ja kuum tee ja muu rahvameditsiini arsenal. Nohu tegelikult ei ole, on ainult kerge aimdus, et ta VÕIB tulla. Mul on mõnikord tunne, et mul on hüpohondria -- see oli nüüd enesekriitiline küll.

Kommentaare ei ole: