esmaspäev, november 23, 2009

Skulptuurikriisid.Ja meditsiinilised

Eile hommikul alustasin,täna panen üles.

Mul on olnud äärmiselt dramaatiline nädal sellest ajast saadik, kui siia viimati kirjutasin.Skulptuurikriisid ja meditsiinilised. Miamisse kaasa võetava skulptuuri jaoks on ilmselgelt liiga vähe aega, lisaks oli mul tekkinud mõte lasta üle aastate teha igaks juhuks üks vereproov. Mul on mõnikord nimelt hirm, et ma pärin oma vanemate füüsilised haigused -- kahjuks ei ole selles komplektis mitte midagi psühhosomaatilist. Ma olen mõelnud, et ma pean mingites aspektides teisiti elama kui mu vanemad, sest ilmselgelt on mul 50: 50 nende geenid. Esialgu on see väljendunud üsnagi ebaregulaarses joogaharrastuses (mul on probleeme ükskõik mille tõeliselt järjepidevalt tegemises) ning ujumaskäimises, mis on viimasega võrreldes ikka väga regulaarne. Üks neist haigustest (üks vastikumaid ja ilmselgelt selle kohta liiga noores eas)mul eelmisel esmaspäeval diagnoositigi. Tund aega teadsin, et olen parandamatult, eluaegselt, süvenevalt ja ränki tüsistusi tekitavalt haige. Mind nõustati ja anti ravimeid ja öeldi, kui suures jamas ma olen, kuna mul pole haigekassakaarti. Siis tuli välja, et nende masin oli rikkis. Järgmised viis päeva olin surmkindel, et kui ka see karikas minust mööda läks, on mul kindlasti midagi muud. Nii lihtsalt see ju käiski -- astusid arsti kabinetist sisse, enda teada terve ja said viie minutiga teada, et oled väga, väga haige.


Ja nädala rekord: 14 tunni jooksul kaks korda silmakliiniku erakorralises vastuvõtus. Kõigepealt olid eile hommikul silmad paistes ja valusad ning öösel võeti klaasitolmu silmast välja. Viimast tegi piltilus noor vene meesarst.Hommikul oli sama kena noorem eesti naine. Lisaks võiksin mainida südamlikku registratuuri vanadaami --- mul oli hirm sinna teine kord tagasi minna, eriti kuna esimene kord seal silmades midagi ei leitud. Et äkki nad arvavad, et mul on lihtsalt igav või olen psühhopaat, kes otsib endal haigusi. Silmahaigusi. Lisaks sain teada, et hommikune jama oli suure tõenäosusega sellest, et soojapuhuriga kuumaks köetud ruumides plastikuaurudes viibisin.

Kommentaare ei ole: