neljapäev, november 26, 2009

New York

Kohal. Minu neli kohvrit zhelatiinnaise plastikust kapsliga ei lainudki kaduma ja levitavat tugevat, keemilist ja imalmagusat lohna.
Teised laksid Manhattanile Tanupyhaparaadi vaatama, mina olen J korteris koos soomlanna J, M ja hiinlannast kunstimanageri V-ga, kes J-le kodumaalt appi Miami Art Fairi asju korraldama lendas.

On pilvine ja tapselt sama kylm voi soe kui Tallinnas, yks J vaikestest koertest on paar kuud tagasi auto alla jaanud ning asendunud natuke suurema mustaga. Selle karvane nagu minu nao kohal ajas mu tana varahommikul karjatusega yles. See on: mina karjatasin.
Motlen, et kirjutan paar kirja koju ning magan siis natuke. Olen liiga vasinud, et viia taide oma esialgne plaan, jalutuskaik Grace Space-i vastas olevasse Convaysse oma vorksukkade varu taiendama.
Tana ohtul siis tanupyhaohtusook siinsamas ja arvatavasti28. ohtul algab road trip Miamisse.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Rõõm kuulda, et kõik on OK.

Ivo.