laupäev, juuli 19, 2008

Kommentaarid

"See tsenseeritud on täitsa loll! Ei ole üldse karismaatiline. Ainult klisheed." Ma ei ole päris nõus.
"Kas see oli taotluslik, et kui tekkis vaikusmoment, siis sa olid ka vait ja lõpuks oli keegi sunnitud suu lahti tegema?" Jah, oli küll.
"Profilt läbiviidud."
"Sa olid enda kohta vaikne; võib-olla oleksid pidanud olema pealetükkivam." Ei tea, selles seltskonnas ei tundunud vajalik, järgmisel üritusel, ma arvan, küll.
50 inimest, peaaegu pooled neist pärit kirjanduslikult suveseminarilt.

Ja mulle saadeti link blogi kohta, kus on mu ürituse kohta sissekanne.
http://shiltsa.wordpress.com/


M (sotsioloog) on kergelt shokeeritud, sest räpparid ei ole tema jaoks piisavalt radikaalsed ja ühiskonnakriitilised.
E (helilooja) arvab, et see radikaalsus kestabki ainult pool aastat.
O (räppar) leiab, et meil on õige koht, kus suuremat räpiüritust korraldada.
Mulle pakutakse sõnatut kõrvalosa uues eesti mängufilmis.

Mulle kingitakse muu hulgas telliskivile kirjutatud luuletus koos selle live - ettekandega, veel üks muusikaline etteaste,üks räpp-ülesastumine, fänniraamat, muusikat,filme, eresinine silmalainer,kinkekaarte, võrksukad ja kaks kõige stiilsemat pastakat, mis mul on kunagi olnud.
J (imekena vene näitlejatar) nõuab kinnitust, et tema toodud roosid sobisid mu korsetiga. Valetan, et tõesti, imeilusad olid. Tegelikult ei pane ma sisuliselt ühtegi lille tähele.Mitte kunagi. Aga J ise on ilus ja tore. Järgmine päev avastan aknalaualt tõesti klaasi täis mitmesuguseid lilli, nende hulgas suur roosa roosibukett.

Ja eile oli järjekordne südamlik koristamispäev koos L ja selle noore sugulasega. Mitte see L, kes lahkus peolt "Eiiiiiiiiii!" karjudes, olles enne seda üritanud räpparit provotseerida, kes seda küll vist külgelöömiseks pidas.
L on L 19-aastane pruut, kes osutub palju enamaks, kui varem arvasin. Vaatame koos tema ja A-ga R poolt kingitud filmi "Control", mis on Anton Corbjin rezhissööridebüüt, Joy Divisionist ning läheb kõigile hinge.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

blogi sissekanded nagu "Kirjandus" ja "Karakterid" - suurepärane materjal!