kolmapäev, juuli 09, 2008

Blogi

Iga harjumuse võib väga kergesti ära kaotada. Sellesamaga siin on ka nii.
Igal juhul. Vahepeal. Trajektoor Tallinn (laupäeva hommikul ärkan võitlevast loomaõiguslasest arvutipoisi luksuskorteris -- aga ma olen sinna Global Containeri ja Tõnso sünnipäeva lõpetuseks sattunud mitte üksi, vaid koos B-ga)-Haapsalu-Haapsalu-Pärnu-Riia (J avamine, ta tellis mind sinna kirjutajaks)-Pärnu-Tallinn-Kiisa (mu ema sünnipäev). Tallinn.
Selline tunne, et kuna talve lõpust suve alguseni on olnud intensiivne ja kiire periood, mida sissekanded osaliselt kajastavad, siis see vaiksem aeg (ja suvine mööda Eestit liikumine, mis on loomulikult tore) viimase kuu või nii jooksul on tekitanud masenduse. Sellise kusagilt kõrgelt alla tulemise meeleolu. Mulle on viimasel ajal korduvalt öeldud, et mul on suur draamavajadus. Küllap ongi.
Ja nüüd on tunne, et uue hooga ja ma olen rõõmuga asjalik.

Kommentaare ei ole: