reede, märts 07, 2008

Ideaalne modell 5 ( ja mis juhtus modelliga nr 2)

42-aastane ettevõtja, omamoodi Ostap Bender. Elav ühendus kaasaja ning üleminekuperioodi kreiside ettevõtmiste ja mitte millegist tekkivate karjääride vahel.Muu hulgas Nelli Teataja kopiraiter. Näeb välja nagu umbes Alex Lepajõe...
Esimesed sõnad saabudes: "Ma ei saa aru, miks ma sellega nõus olin. Ju ma olin väsinud, kui sa helistasid."
Lõpus on ta ilmselgelt tüdinud ja omadega läbi, aga enne seda lõbustab meid lugudega tuntud ärimehe ja tuntud skulptori ühisprojektist,Tauno Kangrost, sellest, kuidas tsenseeritud, Nelli Teataja reklaamikampaaniatest ( pean tunnistama, et olen ühe sellise klipis näitlejana osalenud, Sh rääkis ära). Ja sellest, kuidas ta ise on messidel pesu ja naiste intiimtooteid reklaamides kasutanud tuntud videokunstnikku koostööpartnerina. "Vaata, see mees, kes ta töödes alati on, see ühe hambaga hull. See irvitab sulle ekraanilt näkku, taustaks on pinin. Mõtled, et mis see on.Pereisa mõtleb, et telekas on rikki läinud. (Siinkohal rääkisin talle Andy Kaufmanist.) Nagu reklaampostidel on algul must ruut ja siis järgneb sõnum. See osa jäi meil muidugi ära... Ma ütlesin neile (messi korraldajad), siin on teile maailma kuulsaim kunstnik. Ma ütlesin talle (rahvusvaheliselt tuntud eesti videokunstnik),muidu ei näe sind keegi, aga siin vaatab su tööd 20 000 inimest. Nõus oli. Ha-ha-haa!"
Peale ettevõtja lahkumist tuleb räppar. Tema peast on vaja kordusvormi, sest õhumull tekkis ta nina juurde ja tulemus näeb välja, nagu oleks tal ulatuslik nägu moonutav kasvaja). Mulle tundub, et ta lühikesed juuksed on pikemad kui eelmisel korral. Räppar väidab vastupidist. Sama tundub kehtivat habeme kohta -- aga eelmine kord tuli kipsvorm ilma igasuguse vaevata lahti. Igal juhul. Järgnevad 2,5 tundi veedame kipsi millimeeterhaaval ta peast eemaldades, lõigates seda erinevate kättesattuvate vahenditega lahti. Karjatuste saatel. Skalpeerimisnalju tuleb palju. Kõike seda filmib räppari poolt üles pandud kaamera. "Panen Tube`i üles," lubab ta. Räppar lahkub koos kipsist mütsikesega kuklas, umbes sellisega, millist ortodoksed juudid kannavad.
Ta lubas varsti helistada, et kuidas tal läks ja mis kell ta tagasi tuleb.

Kommentaare ei ole: