laupäev, märts 17, 2007

50%/60% chance

Aurora:

Mulle tundub, et need ülevaatenäitused on sotsiaalprojekt. Kui mitte sotsiaalabiprojekt. Kusagilt ilmuvad välja inimesed, kes on kunagi EKA lõpetanud või seal ettevalmistuskursustel käinud või modellina töötanud, vaatavad, et näe, Pääsukesel on jälle mitu suurt maali väljas, joovad end tasuta veinist purju ja norivad pärast juhuslike inimestega tüli. Vanema põlvkonna graafikud ja maalijad saavad korra aastas oma töid esindusnäitusepaigas eksponeerida, näha oma sõpru ja tunda, et nad on veel elus ning tegusad.
Niina läks ära, aga mina pidin veel Kaarlit ootama. Kunstihoone tädid tahtsid koju ja oma poodi kinni panna ja üritasid jauravale P-le meelitustega läheneda: "Me hakkame siin lõpetama, te olete küll päevitunud ja kena mees..." Sama tädi pilgutas minu poole silma : " Neid mehi peab ju kiitma."
Edasi ootasin Kaarlit Kukus, kus minu ja vanema põlvkonna fotograafi JK lauda tuli taas P. Kuulsin väga mitu korda, et peaksin hoopis temaga koostööd tegema, see on, endaga võrdsega, see on : tema kõrge IQ. Geneetiline ilu muidugi ka. Ja mingi hetk siirdus P järgmisse faasi: " Te kõik arvate, et ma olen mittekeegi, sest mul pole EKA pabereid. Te arvate, et ma olen luuser, sest ma olen Peda lõpetanud."
Keegi hallipäine mees käis lauast lauda ühe lausega: "Võrokesed, tulge kokku!"

Kommentaare ei ole: