teisipäev, juuni 27, 2006

Aurora:
Mulle kirjutas jälle rühmituse P.P. Tõeline Ameerika Pensionärist Fänn. B.L., 84 (või juba 85?) aastat vana. Endine sõjaväelane. Ta avastas meid, olles Uus-Meremaal puhkusel ja sattudes galeriisse näitusele. B. kontakteerus minuga, paludes saata endale video, kus on palju vanureid roosades T-särkides. Ta kirjutas, et see video on tema meelest väga positiivse sõnumiga ja ta on veendunud , et seda peaks näidatama vanadekodudes, haiglates ja sanatooriumides. B.L. on Kansase pensionäride ühenduse aktiivne liige ja kusagil seda videot "seeniorkodanikele" näidatigi. Mul pole õrna aimugi, milline B.L. välja näeb, sest foto allkirjaga "Ja sellel pildil võid näha, kuidas mu naine mul Püha Patricku päeva puhul habet roheliseks värvib!" ei tulnud lahti. Andsin B.-le mõne lausega ülevaate vahepeal toimunust. Mulle tundub viisakas ning korrektne fänne enda asjadega kursis hoida.

Kommentaare ei ole: