neljapäev, september 06, 2012

Lisaoskused

Veel kaks asja, mis olen viimasel ajal ära õppinud: india mõjutustega briti koduköögi alged (tänu iirlannast külaliskunstnikule) ning see, kuidas ära tunda, et inimene on oma elus palju kanepit suitsetanud. 
Võti on grandioossetes maailmaseletamisplaanides ning paranoiateooriates. Ja selles, et pulbri kujul olevad maitseained praetakse läbi koos küüslaugu ning sibulaga. Üllataval kombel Garam Masala ei ole pulber.
Eile seletas mulle üks sakslane, sakslase K siia külla sõitnud sõber, et ma peaksin mõistma , et Eestiga toimuvad praegu samad asjad kui Hiinaga. Uus mõtlemine! Uued võimalused! "Euroopa Liit! Samuti soovitas ta BREM-i omanikule saata kultuuritehase toetamise motivatsiooniks aktifotosid noorte modellidega Polymeri hoovis. Küsisin otse: "Kas sa suitsetad kanepit?" -- "Kunagi tegin seda palju, aga nüüd ma enam ei pea seda tarbima, et selle mõju tunda. Ma lihtsalt tean, kuidas ühiskond töötab."
NB! Garam Masala tuleb lisada eraldi potis küpsetatavatele tomatitele ja gheele.

Kommentaare ei ole: