laupäev, jaanuar 31, 2009

Üle kogu koera

Mul on diplom, mis tõendab, et ma olen ajavahemikus 26.09.2008 - 30.01.2009 läbi teinud Tartu Ülikooli Haridusteaduskonnas pedagoogika kursuse (registri kood 503), mis on andnud mulle eelpoolmainitud alades teatava kompetentsi, neli ainepunkti ja õiguse tahtmise või vajaduse korral pedagoogina töötada mitte ainult ülikoolis. Vaid ka põhikoolis, keskkoolis või huvialaringis.

Iga päev teen ühe või kaks silikoonvormi.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Õnnitlused. Loodetavalt on omandatuga ka miskit teha. Kui ei midagi muud, siis vähemasti maailmapilt on veidi laiem. I.

Aurora ütles ...

Oo jaa. Ma pole selliseid inimesi ja selliseid koolitusi (koos ülesannetega, koos osalejaid "aktiviseerivate" meetoditega, koos üleüldise meeleolu ja formaalsustega) varem kohanud.
Ja ma tõesti loodan, et mul ei tule seal õpituga midagi otseselt teha.

Anonüümne ütles ...

Ehk kas sa käisid puht sportlisest huvist neil kursustel? I.

Aurora ütles ...

Ei. Ma tahtsin, et mul oleks see pdagoogi tunnistus olemas. Ainult et pärast kursuse läbimist ja tänapäevaste pedagoogiliste ja koolikorralduslike põhimõtetega tutvumist pole ma kindel, kas kaasaegse kooliga kunagi õpetajana tegemist teha tahan.
Lihtsalt huvist tahaksin sealt võtta hoopis internetikursust "Religioosne fanatism".