teisipäev, september 19, 2006

Aurora:

Ma tunnen mingit moraalset kohustust vahendada, kasvõi lühidalt, Väikelinna Kunstifestivalil toimunut. Ehk siis: hoolimata korraldaja entusiasmist (attitude: 12 punkti) moodustasid publiku osalevad kunstnikud ja kohalik press.
Trummar nr 5, kes lõpuks oli nõus meie etenduses osalema ega eelistanud laupäevast "mängu", osutus väga toredaks ja atraktiivseks. Kuigi jõudis kohale hilja, mistõttu proovi ega grimmi jaoks polnud piisavalt aega. Tema täitis oma rolli väga hästi. Nagu ka -- Valge Kana. Must Kana oli piisavalt hirmul ja A.I.Superstar kartis nii M.Kana kui selle võimalikku äkksurma, mistõttu viimased kaks jäid natuke varju. Olgem ausad -- sellel oli ka tehniline põhjus. Ja selle põhjuse nimi on Valgus. Ja Valguse eest vastutaja.
Aga muidu -- mul on toimunu pärast pigem hea tunne. Kuigi ma pole kindel, mis täpselt videosse jäi.
Ja mul on hea meel, et ma ei sõitnud koju nimetatud seltskonnaga, kellel oli paari tehnilise ebakõla pärast masendus (Jumala eest, ma kuulun ka nende lihtsurelike hulka, kes saavad aru, et meil osales etenduses professionaalne lauljatar, aga mitte seda, mitme palli skaalal nimetatud lauljatar sel õhtul esines), vaid rühmitusega C. ühe nende liikme vanemate juurde Väikelinna lähedal maal.
Aga muidu : eriti midagi. Kirjutasin artikli naisteajakirja. Lugesin raamatuid. (Viimase aja raamatud, muuseas: Bukovsky biograafia, A Love Story, Moraalne ahistamine, Kureishi Reading My Father algus, Kaklusklubi, Hävituslendur Zero,Teadus kui küünlaleek pimeduses (populaarteaduslik kirjandus)...)

Kommentaare ei ole: