neljapäev, aprill 06, 2006

Aurora:

Nojah, see kahtlus mul oligi, et ma afteka käigus täiesti ebaadekvaatselt suud pruukisin. Väga, väga võimalik, et solvasin veel kedagi. Alkopiloot käskis eemale hoida Sepost ja Anjast, kelle kohta kommenteeris täna kohatud inglise filoloogist sõbranna, et ta jättis avamisel üsna tigeda mulje.
Alkopiloot sundis vahtima ühte noort naissoost rezhissööri, kes tundus mulle äärmiselt kütkestav. Mäletan, et mul oli hirmus tahtmine minna seda talle rääkima, aga sundisin end tagasi hoidma. Ja "armastusest" " vihkamiseni" on väga väike samm. Ja lisaks olen ma ta filme näinud. Mis ei avaldanud just muljet.
Lisaks tunnen vajadust nüüd siin välja öelda, et üks algajatest rezhissööridest on väga hea monteerija ja teine on teinud mitu täitsa toredat lühifilmi. Kinnitan seda siin täie teadvuse juures olles.
Aga Arja tundus mulle täiesti tavalisel tasemel reserveeritud, ta ongi selline, koguaeg. Naatanist pole ammu kuulnud, avamisele ta ei tulnud ja pole mulle ka vahepeal helistanud. Mida ta muidu üsna regulaarselt teeb. Kas Arja sellest teab ja kuidas ta minusse nüüd suhtub....Jumala eest, pole aimugi. Aga täiesti ükskõik tegelikult.

Positiivne on aga see, et eile õhtul helistas mulle New Yorgis elav tuttav, kes on nõus aitama ühe videoidee teostamise juures. Tuttaval on see probleem, et tal on naise keha ja mehe hing. Aga sellest hoolimata on ta endale viimase aasta jooksul leidnud imeilusa noore tüdruksõbra ja temaga oli muidu ka tore rääkida asjadest, mis olid juhtunud aja jooksul, kui me polnud kontakteerunud.
Ma peaksin tegelikult selle videoga tegelema hakkama, sest selle valmimine on aastapikkune protsess.

Sepot nägin eile, tegin ettepaneku bändikoosoleku teha. Ta vastas, et vabalt.

Kommentaare ei ole: